torek, 5. januar 2010

TOREK: za nekoga dober, za drugega slab

Kako sem se danes v službi razveselila dejstva, da se nekaj premika. Zopet upam, da bo ta potoček speljan na moj mlin. Tako zelo ZELO si želim zaposlitve za nedoločen čas, da tega niti opisati ne znam. Morda pa bo. Resnično upam, da bo.

Kljub lepi novici, sem danes tudi potrta. Zaradi punce, stare 18. let, ki že teden dni zelo trpi. Najbrž išče svoje mesto na tem planetu, išče smisel življenja, se počuti osamljeno, zapuščeno. Bila sem na njenem mestu, stara približno toliko, kot je ona danes. Tudi meni se je takrat tako nakopičilo temnih oblakov, da sem pozabila, da je za oblaki kljub vsemu tudi sonce. In to prej ali slej uspe toliko stanjšati oblake, meglo, da pošlje vsaj en sončni žarek do tebe. In za prvim pride drugi, malce močnejši, malce toplejši. Za drugim tretji, ... ZAGOTOVO!!!

T. naj ti povem, da vem, kako zelo "prazen" je lahko svet, če v njem manjka samo ena oseba. Vem, da se sedaj zdi nemogoče misliti na karkoli drugega. Ampak...

Mislim, da je čas tisti, ki ti bo najbolj v pomoč. Boli, in bo bolelo. Ampak s časom vedno manj. Zaupaj mi. Morda se ti bodo (kot se meni) še po desetih, petnajstih letih zaradi njega orosile oči. Morda bo srce vztrepetalo. Ampak bolelo ne bo tako, kot boli sedaj.
Poskušaj se spominjati dobrih stvari, ki so se vama zgodile. Tega, teh prelepih spominov, ti nihče ne more vzeti.
Vem, da imaš ob sebi zlate ljudi, ki ti bodo pomagali. Tvoja mami in ati ti bosta vedno stala ob strani. Ko boš čutila, da je breme, ki ga nosiš, pretežko, se nasloni. Lažje bo ... zate in za njiju. Piši o svojih občutjih in izlij svojo bolečino na papir. Pomaga. Preverjeno.
Želim si, da bi ti lahko odvzela vsaj del bolečine. Pa ne gre. Žal. To je tvoja pot in ko jo boš prehodila, boš zaradi vsega, kar se ti trenutno dogaja, močnejša.

T. DRŽI SE! SONCE BO POSIJALO, VERJEMI.

Lahko noč in lepe sanje nam želim!!!

A. in J. RADA VAJU IMAM,

M.

Ni komentarjev:

Objavite komentar