nedelja, 3. januar 2010

RUMENO - MODRA NEDELJA

Pa ni samo rumeno- modra, ampak je tudi sončna. In hladna, kot se za ta letni čas spodobi. Le sneg manjka, pa bi bila idilična.


Zakaj je rumena in zakaj je modra?!?

RUMENA: zaradi zajtrka in posledično A. rok in obraza. Jajčni rumenjak. Tako pač je. In tudi zato je rumena, ker se v treh izmed petih (danes narejenih) škatlicah skriva rumeno - rjava fimo ogrlica.




MODRA:

Ker se v preostalih dveh škatlicah skrivata modro-sivi fimo ogrlici in ker se je A. iz "šopinga" s svojim atijem vrnil takšenle:

To pa so sledi neke čudno čudne lizike. GROZA!

No, med tem ko sta ati in sine zapravljala, je mamica (kot že rečeno) izdelala pet škatlic za svoje sodelavke. Jih je potrebno malce počastiti in pokazati, da so zame pomembne. In ker smo najbrž vse me imele peciva med božično-novoletnimi prazniki že preko glave bodo te škatlice z majhnimi presenečenji bolj na mestu.

... in še vsebina ...

Ustvarjalna je bila ta moja rumeno-modra nedelja doslej. Pa je še ni konec, tako da .....mogoče še kaj nastane. Eno slastno pecivo se bo zagoto še peklo danes pri moji mami, ki bo moj tutor. Nekakšni DUNAJSKI VALOVI, ki jih moj (ta velik) falot obožuje. Jaz in A. se pa tega peciva tudi ne branima! NJAMI :-) Jooj, pa tako sveto sem si obljubila na novega leta dan, da bom poskusila vsaj 3 kilce zgubit. Bom jutri začela. Pa ja de.

Ajdi,

LP,

M.

Ni komentarjev:

Objavite komentar