nedelja, 24. januar 2010

PRIPRAVE POTEKAJO



Počasi se že pripravljam na A. drugi rojstni dan (23.2.). Sem se odločila, da si za vse skupaj vzamem veliko časa in da začnem pravi čas pripravljati stvari.

Padla je odločitev, da bo praznovanje potekalo v Grilovi gorci, kjer imajo idealen "plac" za to. Pa tema je že tudi izbrana: PIRATSKA ZABAVA

Najprej sem se lotila izdelovanja vabil, ki izgledajo takole:






Izdelala sem tudi BOOKMARK-e, kapice in očesne preveze za povabljene otročke




Potem imam še "škrnicelčke" za povabljence:







Vanje bom položila par čokoladnih zlatnikov za vsakega, bookmark, balon. Pa mogoče še kaj.
Razmišljala sem o izdelavi fimo obeskov za telefon oz fimo verižic, pa ne vem, ali bi ali ne bi.

Za okrasitev prostora sem pripravila zastavice


in napis VSE NAJBOLJŠE


pa še en detajl iz napisa:


Na strani http://www.magic.si/ pa sem naročila še prtičke, lončke, piščalke in balone.
Se nisem mogla premagati.

Delo, ki em še čaka pa je naslednje:
*odločiti se za slaščičarja, ki mi bo spekel torto v obliki zaklada ali ladje
*mogoče izdelati fimo obeske
*izdelati velikega pirata (cca 150cm) iz kartona ali iverne plošče
*v kapice, preveze za oči in bookmarke vstaviti vrvico oz. elastični trak ali sukanec

Potem pa upam, da bo vse skupaj izpadlo kot sem si zamislila!

Bai


3 komentarji:

  1. dobro si si zastavila tale "projekt". krasno si pripravila vse potrebno za pravo piratsko veselico.
    moje mnenje je, da ti fimo izdelkov ni potrebno naredit, ker bolj pašejo zlatniki in kaka ostala malenkost v vrečko, saj so jih otročki dosti bolj veseli.
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  2. Super projekt! Zelo lepo si se lotila priprave in tudi jaz mislim, da bodo zlatnik najboljši za v simpatične vrečke, mogoče bi lahko dodala še tiste gusarske bombone s tatuji, saj jih imajo otroci tako radi. Pri velikem gusarju, pa mi je prišla na misel idej, da ga narediš brez klobuka, ki ga potem otroci pripenjajo nanj z zavezanimi očmi. Za torto pa tudi na "netu" najdeš kar nekaj idej, mogoče se je pa sama lotiš?...ali pa pokukaj sem: http://jagode-zavri.blogspot.com/2009/06/gusarcki.html

    OdgovoriIzbriši
  3. o, hvala vama za komentarje, tebi mcCrafty pa za ideje!!!
    grem kar pogledat na stran, ki si mi jo prelagala!

    lep pozdravček

    OdgovoriIzbriši